maandag 22 juni 2009

Les 10 De digitale bibliotheek onidv2A

Ik was ziek toen ze met les 10 ding 13, 15, 16 en 17 bezig waren, daarom heb ik de opdrachten ook zelfstandig zonder hulp moeten maken. Ik heb eerst de enquete ingevuld die we van Henny en Marion gekregen. Daarna zag ik ook dat mijn klasgenoten een enquete hebben gemaakt. Ik heb ook vragen gemaakt over verzorging in google docs. Ik heb van alles geprobeerd, maar kon paar dingen niet vinden. Daarom ook dat mijn enquete zo eruit ziet.

Ik heb de achtergrond informatie van ding 15 gelezen. Ik heb me geabonneerd op rss-feeds van enkele podcast. Ik heb eerst naar de site van radiocast gegaan. Ik heb de url gekopieerd en geplakt in het feeds, in mijn blog.

Omdat ik die dag niet was kon ik ook niet met een groepje een film maken voor youtube. Daarom heb ik zelfstandig een film op youtube gezet. Ik heb eerst de film op de computer gezet.Daarna heb ik youtube geopend en aangemeld met mijn eigen naam en wachtwoord die ik al eerder had. Als je inlogd zie je boven in het geel balk uploaden met een pijl heb ik de videobestanden uploaden gekozen. En nog een keer moest ik op video uploaden klikken. En zo kon ik op de computer de bestand zoeken en uploaden. Het is eigenlik heel erg makkelijk om een video te plaatsen in youtube. Je moet ook natuurlijk zoektermen (woorden) typen hoe je je video wilt zoeken.

Hier zie je mijn youtube video:
http://www.youtube.com/watch?v=ARM7rY37yUI
Ik heb de film, foto's van mijn verlovingsfeest, en foto's met mijn vriend gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.