maandag 8 juni 2009

Les 13 De digitale bibliotheek

De laatste opdracht Ding 23......

Ik heb met deze les heel veel geleerd. Ik vond het heel leuk om een blog te maken. Ik had eerder geen blog gemaakt. Mijn favoriete dingen waren:
* Ding 6 en 7 ik vond het heel erg leuk om fotos te op flickr te zetten en berwerken op flickr. Ik heb daar ook een set gemaakt van boeken.
* Ding 10 ik heb een account gemaakt bij delicious. Ik heb daar mijn 10 favoriete site's toegevoegd en een woordenwolk van gemaakt en in mijn weblog gezet. Dat heb ik met een plezier gemaakt.
* Ding 11 In groep moesten we een klein verslagje maken over het maand van spannende boeken. We hebben een verdeling gemaakt van wi wat gaat zoeken, en informatie op internet gezocht. Dat was ook een gezellige opdracht.

Wat ik hier geleerd heb, heeft wel veel voordelen voor mij gebracht. Op mijn stageplaats gebruik ik wel de dingen die ik hier geleerd heb zoals, het laatste opdracht een tags en een recensie schrijven over een boek in de catalogus. Ik kan geen punten noemen om 23 dingen te verbeteren.
23 dingen is voor mij leerzaam.
In de toekomst zal ik mijn weblog gebruiken, om niet te vergeten wat ik geleerd heb!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.